Isnin, 4 Jun 2007

Bio-Asli.Desaku.Net

Asalamualaikum wbt .

Terlebih dahulu terima kasih kami ucapkan kerana anda telah berfikiran positif untuk mengetahui konsep perniagaan yang cuba kami perkenalkan ini. Dari pengalaman kami, ramai yang telah berjaya kerana ianya sangat mudah. Anda boleh berjaya kalau anda mahu dan meletakkan matlamat itu di dalam diri anda disamping berusaha, dan begitulah juga sebaliknya.

Kami harapkan peluang ini akan menjadi titik tolak kepada anda, menemui jalan yang anda cari selama ini. Kami juga berharap anda dapat meluangkan masa untuk meneliti setiap perkataan yang kami sampaikan disini dan fikirlah dengan pemikiran yang positif. Jika anda penat membacanya, kami lebih dari itu lagi untuk menyediakan semuanya ini untuk anda.

Seandainya anda sekarang ini kepenatan atau ketiadaan waktu, berehatlah dahulu, bacalah apabila anda benar-benar tenang kerana dengan ketenangan sahaja kita mampu untuk membuat keputusan yang bijak.

Harap maklum, perniagaan yang kami amalkan ini adalah berkonsepkan IT-promotion commission 20 level ( internet dan sms ) tetapi oleh kerana terlalu banyak saingan dari syarikat lain disamping ingin membebaskan diri dari terperangkap dengan sistem perniagaan yang tidak ekonomi, membazir masa dan juga kos yang terpaksa ditanggung oleh syarikat maka kami mencari idea baru yang lebih mesra pelanggan disamping memudahkan urusan perniagaan. Setelah beberapa tahun dibuat kajian dan penelitian maka kami dapati penggabungan sistem IT-Multilevel Marketing dengan sistem penghantaran secara POS ( MAIL ORDER ) yang dijamin selamat ( diinsurankan) sungguh mudah dan sambutan di pasaran adalah amat menakjubkan sekali . Ia adalah idea kami yang terbaru dan kami dapati ia adalah cara paling malas untuk mencari wang .

Ini kerana dengan sistem IT-promotion commissions dan secara POS(MAIL ORDER) banyak perkara yang dapat dijimatkan samada modal atau masa dan ianya sangat mudah, murah dan lebih berkesan dalam strategi pemasaran serta menguntungkan semua pihak.

Buat permulan syarikat hanya menawarkan 5 produk herba iaitu vcop, vcoh, vco31 dan Jus Mas Rozel(terbaru). Produk baru akan memasuki pasaran secara berperingkat, berpandukan suasana dan strategi pemasaran.

Akhir kata DesaKu mengucapkan selamat membuat 'perniagaan promosi' yang sangat mudah dengan bantuan sms , internet dan pos.

Ikhlas dari,

Desaku


Daftar Sekarang! Tak Sampai 2 Minit Pun. Keahlian PERCUMA!!! Klik link dibawah untuk menjadi ahli secara PERCUMA.

www.bio-asli.desaku.net/daftar.asp?id=msbiz

Jangan ketinggalan. Dengan menjadi ahli Bio-Asli anda boleh membeli barangan dengan harga stokis.

Laman Web;
http://www.bio-asli.desaku.net/daftar.asp?id=msbiz

Tiada ulasan: